4. marraskuuta 2012

Hei sähän elät

Oon kirjottanut vähän paremmin viimeks alku vuodesta, joten ei ihmekkään jos tämäkin vähän tökkii. Viime postauksessa oon höpissyt tulevasta muutosta. Muutosta tapahtu kyllä juu palon ja tuntuu, että oon muuttunu ihmisenä ihan hirveesti (ilmeisesti parempaan päin). Siitä ite muutosta ei tullut kyllä mitään sillä olin about 5kk koditon. Kiitosta muuten kaikille ketkä jakso tollon meikäläistä johonkin majottaa. Nykyään majailen täällä Tampereen Nekalassa. 
Jotain kuvia kevään jälkeen minkä luulen olevan jotenkin oleellista.
Kyllä nää onkin
Kun olin asunnoton  annoin rotta herrat kaverille hoitoon. Tällä välin  Rätti  päätti  'jyrsiä tyhjää' .Harmittaa  tietenkin kun ei päässyt hyvästeleen mutta minkäs sille voi.
Lepää rauhassa ehkä maailman letkein ja  '' vaan henkisesti lihavin '' Rätti.

sydän
Tää kuva ei oikeen liity mihkää. Kiva kun oon saanu kameran laturin  niin tää kuvaaminenkin onnistuu välillä.
Hähää. Selvä Professori. 
Kun lopetin edellisen pidemmän suhteen ja samalla meni asunto  majailin pari viikkoa velipuolellani Kaarilan hienosto lähiössä. En sopeutunut. Koko lähiö oli ihan perseestä. Söin Citalopramia ja Ketipinoreita lääkärin määräyksestä masennuksen ja unettomuuden hoitoon. Kummatkin lääkeet aivan paskoja, ei toimi. Riitaannuin velipuoleni kanssa ja lensin pihalle.
Kävin pikaisesti muuton jälkeen Orivedellä. Mukaan eksy kaks tällästä  'neekeripoikaa'' viihdyttään  papparaisia.  Kepelle jä Jörölle tosiaan sitä ikää kertyny jo muutama vuosituhat, ettei niitä vauvoiksikaan enää voi sanoo höhö. Nää Ubuntu ja Igor on kyllä hienoja poikia. Paitsi toi Igor koittaa tehä papparaisille jotain sairaita kokeita. Kuten kuinka kauan papparaiset jaksaa yöllä huutaa kurkku suorana kun Igor ite vaan kattelee niitä vierestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti